Про Saeyang



Компанія Saeyang була заснована в 1976 році в місті Тегу в Південній Кореї. Спочатку в область виробництва компанії входило стоматологічне та зуботехнічне обладнання. Але у 2002 році була зареєстрована перша марка продукції, призначеної для майстрів нігтьового сервісу — Escort. Після цього компанія почала розвиватися та змогла досягти великих висот як у виробництві, так і в просуванні свого бренду на міжнародній арені.

З 2016 року компанія Saeyang входить в систему «Star Enterprise 100». Ця система містить 38 топових компаній, які були обрані для їх визнання як провідних компаній міста Тегу.

Найбільш грандіозним святом для компанії Saeyang стало те, що саме вона очолила цей список. Щоб потрапити на перше місце, потрібно було відповідати деяким вимогам до обладнання системи та мати відмінний потенціал до розвитку компанії та поліпшення умов праці робітників. Але варто визнати: компанія пройшла цей відбір без будь-яких труднощів.

Пізніше, в грудні цього ж року компанія була нагороджена премією за експорт товарів на суму понад 20 млн доларів. У 2016 році це була найбільша кількість виробленого експорту за рік.

У січні 2017 року компанія отримала вивіску світового прихованого чемпіона. Цей знак демонструє собою значний потенціал компанії для експорту їх продукції у 120 країн світу.

У серпні 2017 року компанія розширила свій завод для виробництва більшої кількості продукції, яку дуже люблять і шанують багато стоматологів та майстрів манікюру. Трохи пізніше, у вересні, відбулася перебудова головного офісу: через те, що раніше всі відділи та робочі місця були відокремлені між собою перегородками, робочий процес та обговорення продукції проходило важко. З перебудовою офісу всі перегородки були прибрані, що дозволило виділити більше простору для роботи та позитивно вплинуло на робочий процес. А це у свою чергу позитивно вплине на надання якісніших послуг клієнтам завдяки більш ефективному розвитку бізнесу.

У 2018 році компанія Saeyang увійшла в 30-ку найбільш перспективних малих та середніх компаній Кореї. Завдяки цьому протягом трьох років компанія буде отримувати державну підтримку в області дизайнерських інновацій. На цю ж тему для компанії будуть проводитися різні консультації.

У листопаді 2018 року компанія представила свій бренд у соціальних мережах Facebook та Instagram, створивши там сторінки відкритого доступу для всіх. З урахуванням низької популярності соціальної мережі Facebook, саме Instagram став платформою для поширення новин компанії.

Також національне агентство офіційно визнало компанію Saeyang, як № 1 в Кореї. А завдяки високій якості своєї продукції, гарному сервісу та виробництву, що мудро розвивають менеджери, компанія Saeyang з 2019 року входить до п’ятірки кращих компаній у світі, що займаються виробництвом стоматологічного обладнання.



Участь у виставках

Компанія щорічно бере участь у багатьох виставках, що проводяться у різних країнах. Така активна діяльність дозволяє налагодити хороші відносини з потенційними та постійними споживачами, ближче познайомитися зі своїми конкурентами та трохи краще дізнатися про нові інновації в області стоматологічного та манікюрного обладнання.

В середньому, компанія Saeyang відвідує за рік від 5 до 10 різних виставок. Але є кілька з них, які компанія відвідує кожен раз у рік її проведення. Сюди входять:

  • Виставка IDS, яка почала своє існування в 1943 році та проводиться кожні два роки в Німеччині. Щоразу її відвідують понад 100000 відвідувачів, пов’язаних зі стоматологією. Компанія Saeyang брала участь у цій виставці в березні 2017 та 2019 року. Цікаво знати, що у 2019 році виставку відвідало в цілому 2327 компаній з 64 країн. Також в цьому році компанією Saeyang були представлені нові товари — прямі накінечники ES04 та ES100N.

  • Виставка Cosmoprof Asia щорічно проводиться в Гонконзі. Компанія Saeyang брала в ній участь в листопаді 2017 та 2018 року, і буде приймати у 2019 році. З кожним роком ця виставка розростається все більше. Так, у 2017 році в ній взяло участь 2500 компаній з 54 країн, а вже в наступному — 2700 компаній з тих же країн. Виставка розділена за темами, і компанія брала участь в області манікюрного обладнання, інструментів та аксесуарів. У 2017 році найбільше замовлень від відвідувачів надійшло на товари K38, K35 Cube та K35 Digital, а у 2018 році — K38, Mini Cro та K35 Digital. Також у 2018 році були представлені нові товари, такі як Mini Cro та Escort II Pro.

  • Виставка GNYDM, яка проводиться щорічно в Нью-Йорку, є найбільшою проведеною виставкою в східній частині Сполучених Штатів та однією з чотирьох найбільших виставок стоматологічного обладнання та матеріалів в Сполучених Штатах загалом. Компанія брала в ній участь і у 2017, і у 2018 роках. Оба роки відвідувачам були цікаві товари KI-20 та Endo A LED. Цікаво знати, що у 2018 році вік цієї виставки становив цілих 94 роки.

  • Виставка ADF щорічно проводиться в Парижі та є найбільшою стоматологічною виставкою після виставки IDS в Німеччині. Через географічне розташування Франції у виставці беруть участь багато покупців з Європи, Близького Сходу та Африки. Компанія Saeyang брала участь у цій виставці у 2017 та у 2018 роках. Варто відзначити, що у 2018 році у виставці взяло участь 240 компаній та відвідало 2800 відвідувачів. У 2017 році найбільший інтерес було виявлено до Endo A Apex та Endo E Apex, а у 2018 році — до ES100N та хірургічних накінечників.

Крім того, компанія Saeyang взяла участь у виставці IDEC, яка проводилася у вересні 2017 року в Джакарті (Індонезія). На цій виставці були представлені нові продукти Endo E Plus, Endo A Led Apex та KI-20 AG. Ці ж товари були представлені на виставці Dentech, яка проводилася в листопаді в Шанхаї.

Але варто зазначити, що це не весь список виставок, в яких брала участь компанія Saeyang. Список цих виставок набагато довший. На кожній з них компанія демонструє свою продукцію та налагоджує відносини з відвідувачами.



Команда фірми

Команда фірми складається з багатьох професіоналів своєї справи: інженерів, дизайнерів, менеджерів, маркетологів та інших фахівців. І всі ці люди працюють, як одна велика, але злагоджена система. А підтримують цю систему їх спільне дозвілля та відпочинок.

Без сумнівів, компанія Saeyang піклується про своїх фахівців. В першу чергу на дозвіллі працівники мають можливість погуляти в саду компанії або провести час в читальному залі. Варто зазначити, що кожні три місяці книжкові полиці доповнюються новими книгами. А в кінці року кращий читач винагороджується цікавим та корисним призом.

У місті Тегу дуже популярний велосипед як постійний транспорт для пересування, тому біля головного корпусу компанії були обладнані спеціальні стоянки для велосипедистів.

Щорічно ближче до зими серед робітників набирається група для спортивної екскурсії по Альпах. До цього так званого Альпійського клубу може приєднатися будь-який робочий компанії Saeyang. Головне — це мати з собою заряд бадьорості та веселості, а також термос з гарячим чаєм, щоб не змерзнути.

Ну і звичайно ж варто звернути увагу на ігри. На базі працівників компанії було створено кілька команд для гри в сокер (футбол). Таке проведення дозвілля дозволяє колективу сильніше згуртуватися для досягнення кращого взаєморозуміння під час роботи. А також це впливає на емоційний стан працівників, адже під час гри всі негативні емоції та вся напруга повністю перенаправляється в гру.



Продукція компанії

Компанія щорічно випускає до 4-5 нових товарів, відразу ж представляючи їх на різних виставках. Таким чином, про нову продукцію компанії миттєво поширюється інформація та робить її популярною з самого початку випуску.

З початку заснування компанії основним продуктом виробництва було стоматологічне обладнання: ендомотори, хірургічні, прямі та кутові накінечники, блоки управління для імплантології та інше. Але пізніше компанія почала виробництво обладнання для лабораторій, яке також використовується майстрами манікюру та педикюру: блоки управління, щіткові та безщіткові ручки-мікромотори, ручки-мікромотори E-типу та інше. Також компанія випускає додаткові аксесуари та обладнання для апаратів, яке теж використовується в різних лабораторіях.

Варто відзначити, що компанія Saeyang займається випуском тільки якісної, професійної продукції, розробленої та протестованої в лабораторіях компанії. Не раз ця компанія завдяки високій якості своєї продукції називалася кращою серед кращих.

Цікаво знати, що в літній сезон 2019 року найбільш модним кольором є саме м’ятний. Тому протягом літа компанія буде випускати свої фрезери та ручки-мікромотори для манікюру саме в м’ятних кольорах. Це вкотре доводить, що компанія намагається задовольнити вимоги та побажання споживачів.

Інженери та дизайнери постійно покращують свої знання, дізнаються щось нове та вдосконалюють старі, базові моделі товарів. Їх функціонал, дизайн та конструкція змінюються, що позитивно впливає на ергономіку та технологічність товару. Саме тому Saeyang — це компанія з великим потенціалом у виробництві та розвитку.



Висновок

Компанія Saeyang — це фірма, яка швидко розвивається та може з легкістю скласти конкуренцію будь-якій іншій компанії в тій же області виробництва. Завдяки якісним складникам та деталям товари виходять дуже надійними, а зручна форма та необхідний функціонал гарантують зручність під час роботи.

Компанія намагається виготовляти свою продукцію з урахуванням усіх побажань, які представники компанії можуть вислухати на численних виставках та конференціях. Крім турботи про споживачів, компанія забезпечує своїх працівників активним та спокійним дозвіллям. Завдяки цьому якість їх роботи та кількість цікавих ідей по маркетингу та виробництву значно зростає.

На даний момент Saeyang розвивається дуже швидко. За час свого розвитку вона змогла досягти світового визнання, отримати безцінний досвід та познайомитися з новими цікавими людьми. І ми будемо сподіватися, що на цьому її розвиток не зупиниться, і компанія досягне ще більших висот.

 
Не є публічною офертою